söndag 10 april 2011

UFO


FBI: Det störtade tre tefat – i USA

Detta måste jag erkänna att jag blev lite intresserad av inte för att jag är så intresserad av UFOn men av hur detta kan påverka debatten kring utomjordingar. Personligen så tror jag att om det fanns andra livsformer som var mer utvecklade än oss så skulle de försöka kommunicera med oss. Jag tror på andra livsformer men att det skulle finnas någon motsvarighet till människa eller liknande tror jag skulle befinna sig så långt bort från oss så det vore omöjligt att ta kontakt, men det är ju bara vad jag tror, vi får väl se om det en dag knackar på en grön gubbe som frågar om vägen till mars. Det man borde ta i beaktande också är att detta är en av Aftonbladets artiklar så det är nog inte så revolutionerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar