tisdag 3 november 2009

Gratis sex

"Umeföretagare dömd för sexköp"

"En av umeås mest kända företagare har köpt sex i Stockholm. Nu tvingas han betala böter"

Det är ju helt suveränt att han åkte dit och fick betala böter, men det jag inte förstår är varför en sådan här person behöver betala för sex, jag menar det är ju inte direkt svårt att få ragg på krogen än mindre om man har pengar.

Varför riskera att åka dit på det eller riskera att bli rånad m.m.

Jag förstår verkligen inte poängen med att köpa sex när man på många sätt kan få det gratis. Nu tycker inte jag att man ska ligga runt med folk till höger och vänster men jag ser ändå inget fel i det om det är två personer som bara vill ha sex och att det inte handlar om någon form av sexköp eller tvång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar